آموزشی

بررسی تفاوت پلن های Family و Individual در اسپاتیفای

تفاوت پلن های Family و Individual در اسپاتیفای

تفاوت پلن‌ های Family و individual در اسپاتیفای چیست؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

اسپاتیفای یکی از معروف ترین و پرکاربرد ترین سرویس های پخش آنلاین موسیقی در جهان می باشد که بیش از 500 میلیون کاربر فعال در سرتاسر دنیا دارد.

شما با استفاده از پلتفرم اسپاتیفای می توانید در هر جای دنیا به میلیون ها آهنگ، موزیک ویدیو، پادکست و ... دسترسی پیدا کنید. همچنین می توانید پلی لیست های محبوب خود را ساخته و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

پلتفرم اسپاتیفای شامل 4 پلن مختلف در نسخه پریمیوم خود می باشد که هر کدام از آن ها ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند و شما عزیزان می توانید بر اساس نیاز خود هر کدام از این پلن ها را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.

در این مطلب پلن های مختلف این برنامه را معرفی خواهیم کرد و در ادامه به بررسی تفاوت پلن‌ های Family و individual در اسپاتیفای که معروف ترین اشتراک های این سرویس هستند خواهیم پرداخت.

پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

پلن های مختلف اکانت پریمیوم اسپاتیفای

پیش از بررسی تفاوت پلن های Family و Individual نیاز است تا شما را با انواع پلن های اسپاتیفای آشنا کنیم.

اگرچه که استفاده از پلتفرم اسپاتیفای به صورت رایگان امکان پذیر است اما با این حال اکانت رایگان این سرویس، به تنهایی قابلیت ها و امکانات کامل اسپاتیفای را ارائه نمی دهد.

دسترسی به ویژگی های کامل و جامع این پلتفرم تنها با داشتن اشتراک پریمیوم آن امکان پذیر می باشد.

شما با دریافت اکانت پریمیوم اسپاتیفای به قابلیت هایی دسترسی خواهید داشت که در اشتراک رایگان وجود ندارند. برخی از این قابلیت ها عبارت اند از:

  • دسترسی نامحدود به جدید ترین آهنگ های دنیا
  • حذف تبلیغات آزار دهنده
  • دانلود آهنگ های مورد علاقه
  • کیفیت صدای بهتر
  • قابلیت اجرا در دستگاه های مختلف
  • شخصی سازی آهنگ ها و پلی لیست ها بر اساس تجربه و سلیقه کاربر
  • پایداری اکانت
  • پخش مداوم آهنگ ها

شما هم اینک می توانید برای خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم با بهترین قیمت به وب سایت ما مراجعه کنید.

اشتراک پریمیوم اسپاتیفای شامل پلن های مختلفی می شود و شما عزیزان می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود پلن مد نظرتان را خریداری کرده و از امکانات کامل و بی نظیر سرویس اسپاتیفای بهره ببرید.

اکانت پریمیوم اسپاتیفای شامل 4 پلن مختلف می شود که تمامی آن ها بدون استثنا امکان دسترسی به تمامی قابلیت های این پلتفرم را فراهم می‌ کنند اما در برخی موارد نیز با هم تفاوت دارند.

در ادامه به معرفی هر کدام از این پلن ها می پردازیم و در نهایت تفاوت پلن های Family و Individual در اسپاتیفای را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.

 

1- پلن فردی (Individual)

اولین اشتراکی که به معرفی آن می پردازیم، پلن فردی (Individual) می باشد که برای یک نفر طراحی شده است اما نسبت به پلن فمیلی ممبر، مقرون به صرفه نمی باشد.

پلن Individual بیشتر مناسب کسانی است که قصد دارند یک اکانت جداگانه و تکی برای خودشان داشته باشند و مالکیت اصلی پلن برای خودشان باشد چرا که در این پلن مالکیت اکانت فقط منحصر به خریدار است و خرید اکانت مستقیما بر روی ایمیل شخصی کاربر صورت می‌ گیرد.

با خرید این پلن می‌ توانید به تمامی قابلیت‌ های اسپاتیفای پریمیوم به‌ صورت نامحدود دسترسی پیدا کنید.

لازم به ذکر می باشد که در این پلن شما می توانید با چندین دستگاه به اکانت خود وصل شوید، اما نمی‌ توانید همزمان با چندین دستگاه از این اکانت استفاده کنید.

 بیشتر برای افرادی توصیه میشود که اکانتشون لیمیت شده باشد و قصد ساخت اکانت جدید نداشته باشند.

2- پلن خانوادگی (Family)

پلن خانوادگی (Family) برای اعضای یک خانواده و یا اعضای یک گروه طراحی شده است.

ظرفیت پلن Family اسپاتیفای حداکثر 6 نفر (5 ظرفیت دعوت و 1 صاحب اکانت) می باشد. این افراد می توانند از اکانت فمیلی خود بر روی دستگاه های مختلف به صورت همزمان استفاده کرده و پلی لیست های مخصوص خود را داشته باشند.

پلن فمیلی اسپاتیفای به دو بخش تقسیم می شود:

  • فمیلی اونر (Family Owner): در این پلن شما به عنوان صاحب اکانت، مالکیت هر 6 ظرفیت را دارا خواهید بود و می توانید اشتراک پریمیوم خود را با اعضای خانواده و یا دوستانتان به اشتراک بگذارید.
  • فمیلی ممبر (Family Member): در این پلن شما با تهیه و خریداری نسخه پریمیوم اسپاتیفای، در واقع یکی از 6 ظرفیت پلن فمیلی را دریافت می کنید.

اطلاعات شخصی کاربران در پلن Family اسپاتیفای از سایر اعضا مخفی نگه داشته می شود و تنها تصویر پروفایل شما برای دیگر اعضای فمیلی قابل نمایش است.

همچنین در پلن فمیلی، پلی‌ لیست ها و داده‌ های کاربران دیگر از سایر اعضای این پلن کاملا جدا‌گانه قرار داده می شود.

بنابراین پلن فمیلی اسپاتیفای اشتراکی است که در آن شما به همراه اعضای خانواده و یا دوستانتان به راحتی می توانید از امکانات کامل و بی نظیر اسپاتیفای استفاده کنید، بدون اینکه ترسی در مورد به خطر افتادن اطلاعات شخصی خود حتی با دیگر اعضای فمیلی، داشته باشید.

شما با دریافت و خرید اشتراک فمیلی اسپاتیفای یک Family Mix خودکار نیز دریافت خواهید کرد که ترکیبی از آهنگ های مورد علاقه اعضای اکانت می باشد.

همچنین در این پلن می توانید محتوای آرشیو میلیونی آن را بدون محدودیت و تبلیغات آزار دهنده گوش دهید، آهنگ‌ ها را به‌ صورت آفلاین پخش کنید و به‌ میزان نامحدود آن‌ ها را رد کنید.

در هنگام فعال سازی پلن Family در اسپاتیفای هر 6 عضو این اکانت باید با روشن کردن گوگل مپ و یا GPS دستگاه خود، آدرس یکسانی را ثبت کنند.

همزمان با خریداری پلن فمیلی اسپاتیفای امکان دسترسی به Spotify Kids که مخصوص کودکان زیر 12 سال می باشد نیز برای شما فراهم خواهد شد. با انجام این کار با یک تیر دو نشان می زنید!

بنابراین اگر اعضای خانواده یا دوستان شما از افراد علاقه مند به موسیقی هستند و یا اگر خواهر و برادر یا فرزند کوچک دارید، اشتراک Family اسپاتیفای بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب برای شما خواهد بود.

 

3- پلن دانشجویی (Student)

پلن دانشجویی (Student) یکی دیگر از پلن های اشتراکی اسپاتیفای می باشد که برای دانشجویان طراحی شده است.

پلن Student در حقیقت همان پلن Individual می باشد با این تفاوت که با قیمت بسیار پایین تر نسبت به سایر پلن های اسپاتیفای به کاربران (دانشجویان) عرضه می شود.

این پلن مناسب کسانی است که در کشور‌ های مورد تایید سرویس اسپاتیفای مشغول به تحصیل می باشند.

لازم به ذکر است که کشور ایران در میان این لیست قرار ندارد و دانشجویان ایرانی قادر به استفاده از پلن دانشجویی اسپاتیفای نمی باشند.

برای اینکه بتوانید پلن Student اسپاتیفای را خریداری کنید باید وضعیت دانشجویی خود را در سایت SheerID اثبات کرده و با ایمیل دانشجویی با پسوند .edu ثبت‌ نام کنید.

البته توجه داشته باشید که این پلن به صورت دائمی در دسترس نخواهد بود. شما تنها به مدت چهار سال می توانید از این پلن استفاده کنید و پس از آن مهم نیست که به تحصیل ادامه می دهید یا خیر، در هر صورت این پلن به طور اتوماتیک برای شما غیر فعال خواهد شد.

 

4- پلن دو نفره (Dou)

پلن دو نفره (Dou) اسپاتیفای برای دو نفر طراحی شده است.

این پلن بسیار مناسب زوج های عاشق و یا دوستان بسیار صمیمی است که سلیقه موسیقی مشابه داشته و یا تمایل دارند با یکدیگر پلی لیست های مشترک داشته باشند.

با خرید پلن دو نفره (Dou) شما و شریک خود می‌ توانید از تمامی قابلیت‌ های اسپاتیفای پریمیوم به‌ صورت نامحدود استفاده کنید.

برای استفاده از این پلن باید با شریک خود از طریق ایمیل و یا پیام مستقیم دعوت‌ نامه‌ ای دریافت کنید و با استفاده از آن ثبت‌ نام خود را انجام دهید.

شما برای پریمیوم کردن اکانت های خود باید با وارد کردن یک آدرس واحد تایید کنید که در یک محل زندگی می کنید اما در هنگام استفاده از اشتراک و گوش دادن به موزیک نیازی به استفاده از لوکیشن واحد نیست.

پلتفرم Spotify یک dou mix نیز برای شما در نظر گرفته است که بر طبق الگوریتم ها و هوش مصنوعی اسپاتیفای، موسیقی هایی که هر دوی شما از آن ها لذت می برید را پیشنهاد می دهد.

این قابلیت به صورت مرتب و مداوم آپدیت می شود.

پلن های مختلف اکانت پریمیوم اسپاتیفای​

تفاوت پلن های Family و Individual در اسپاتیفای

تا به اینجا پلن های مختلف اسپاتیفای پریمیوم را به صورت کامل و جامع خدمت شما عزیزان معرفی کردیم.

در ادامه به بررسی تفاوت پلن های Family و Individual در اسپاتیفای می پردازیم تا با اطلاعات و آگاهی بیشتر اشتراک مناسب خود را پیدا کنید.

همان طور که پیش تر هم گفته شد پلن‌ های Family و individual معروف‌ ترین و محبوب‌ ترین پلن‌ های اسپاتیفای هستند که با آمار بالاتری توسط کاربران تهیه و خریداری می شوند.

هر دو اشتراک فردی و فمیلی ممبر اسپاتیفای تمامی قابلیت های اسپاتیفای پریمیوم را شامل می شوند و شما با تهیه هر کدام از این پلن ها می توانید به امکانات و قابلیت های این پلتفرم دسترسی پیدا کنید.

اما در عین حال اشتراک فردی و فمیلی ممبر اسپاتیفای در برخی از موارد نیز دارای تفاوت هایی هستند.

در ادامه به بررسی مهم ترین تفاوت پلن های Family و Individual در اسپاتیفای می پردازیم:

  • تعداد کاربران: اولین تفاوت پلن‌ های Family و Individual در اسپاتیفای تعداد کاربران آن هاست. در پلن فردی تنها یک نفر می تواند از اسپاتیفای پریمیوم استفاده کند ولی در پلن فمیلی ممبر شما یکی از عضویت های پلن فمیلی را دریافت می کنید.
  • هزینه: یکی از موارد بسیار مهم درباره تفاوت پلن‌ های Family و Individual در اسپاتیفای در میزان هزینه آن هاست که با یکدیگر تفاوت نسبتا چشمگیری دارند. پلن فمیلی ممبر در مقایسه با پلن فردی هزینه بسیار کمتری دارد و می تواند انتخاب مقرون به صرفه تری برای شما باشد.
  • زمان فعال سازی: مدت زمان پریمیوم سازی پلن فمیلی ممبر در مقایسه با پلن فردی بسیار کمتر است.
  • اشتراک گذاری: از دیگر موارد تفاوت پلن‌ های Family و Individual در اسپاتیفای می‌توان به این موضوع اشاره کرد که در پلن Family هر کاربر به‌ صورت جداگانه می‌ تواند پلی لیست‌ های پخش موسیقی خود را ایجاد کند، آن‌ ها را ویرایش کند و به اشتراک بگذارد در حالی که این امکان در اکانت فردی وجود ندارد زیرا بر طبق قانون این اکانت تنها متعلق به یک نفر است.
  • لیمیت شدن اکانت: یکی دیگر از موارد تفاوت پلن‌ های Family و Individual در اسپاتیفای در پایداری اکانت آن ها می باشد. در پلن فمیلی ممبر شما در طول یک سال تنها دو بار می توانید عضو فمیلی شوید. پس از دو بار عضو شدن در اشتراک فمیلی و عدم تمدید به موقع اکانت شما لیمیت می شود و تا یک سال نمی توانید عضو فمیلی اسپاتیفای پریمیوم شوید در حالی که این محدودیت در پلن فردی اسپاتیفای وجود ندارد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص لیمیت شدن اکانت اسپاتیفای و راه های جلوگیری از آن کلیک کنید.

تفاوت پلن های Family و Individual در اسپاتیفای​

با توجه به تفاوت پلن های Family و Individual در اسپاتیفای کدام مناسب تر است؟

با توجه به تفاوت پلن های Family و Individual در اسپاتیفای انتخاب پلن مناسب در این سرویس کاملا بستگی به نیاز و نوع استفاده شما از این پلتفرم دارد.

پلن فمیلی ممبر و پلن فردی اسپاتیفای هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های خاص خود هستند و شما با توجه به تمایلات و شرایط خود می توانید هر کدام از این پلن ها را انتخاب کرده و از امکانات نسخه پریمیوم این پلتفرم استفاده کنید.

البته با توجه به زمان فعال سازی، هزینه و قابلیت به اشتراک گذاری که از موارد تفاوت پلن های Family و Individual در اسپاتیفای می باشد، پیشنهاد ما به شما پلن فمیلی ممبر اسپاتیفای است.

زیرا با استفاده از پلن فمیلی ممبر با صرف هزینه کمتر و همچنین مدت زمان کوتاه تر می توانید به امکانات نسخه پریمیوم اسپاتیفای دسترسی داشته باشید.

بنابراین در پاسخ به این سوال که "کدام یک از پلن های Family و Individual ارزش خرید بیشتری دارد؟" باید بگوییم که انتخاب با شماست!

امیدواریم با بررسی تفاوت پلن های Family و Individual در اسپاتیفای توانسته باشید اشتراک مناسب خود را انتخاب کنید.

فراموش نکنید که هم اینک می توانید برای خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم و همین طور سایر اکانت های مجازی دیگر به وب سایت ما مراجعه کنید.

تیم دیجیتال رو با بیش از پنج سال سابقه در حوزه فروش اکانت های مجازی، شما را در داشتن خریدی امن و مطمئن یاری خواهد کرد.

به علاوه تیم پشتیبانی ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما عزیزان خواهد بود.

مقالات پیشنهادی

محصولات مرتبط

دیدگاهی در مورد “بررسی تفاوت پلن های Family و Individual در اسپاتیفای

  1. نازیلا سلجوقی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من بار اول هست میخوام اسپاتیفای بخرم کدوم اکانت رو باید بگیرم؟

    1. support گفت:

      وقت بخیر. بستگی داره که کدوم پلن برای شرایط شما مناسب تر باشه اما به صورت کلی پیشنهاد خودمون فمیلی ممبر هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *