آموزشی

معرفی 10 مورد از بهترین کانال های یوتیوب فارسی

معرفی 10 مورد از بهترین کانال های یوتیوب فارسی

بهترین کانال های یوتیوب فارسی کدام اند؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

پلتفرم یوتیوب یکی از معروف ترین و پرکاربرد ترین سرویس های پخش و اشتراک ویدئو است که توسط شرکت گوگل اداره می شود و در حال حاضر بیش از 1.9 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد.

بر اساس آمار و ارقام در هر دقیقه 500 ساعت ویدیو در یوتیوب آپلود شده و روزانه بیش از 1 میلیارد ساعت ویدیو در یوتیوب تماشا می‌ شود. جالب است بدانید که این رقم حتی از مجموع زمان ویدیو های بارگذاری شده در پلتفرم های فیسبوک و نتفلیکس هم بیشتر است.

شما با استفاده از سرویس یوتیوب می توانید به انواع گسترده ای از ویدئو های مختلف در زمینه های متنوع دسترسی پیدا کنید.

اگرچه که دسترسی به امکانات این سرویس به صورت رایگان امکان پذیر است اما شما با دریافت نسخه پریمیوم یوتیوب می توانید به امکانات بیشتر و پیشرفته تری نظیر حذف تبلیغات آزار دهنده، دسترسی به محتوای اختصاصی، دانلود مستقیم ویدیو ها و مشاهده آن ها به صورت آفلاین و ... دسترسی پیدا کنید.

شما هم اینک می توانید برای خرید اکانت یوتیوب پریمیوم با بهترین قیمت به وب سایت ما مراجعه کنید.

همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید با یک بار خرید، علاوه بر امکانات یوتیوب پریمیوم به محتوا و امکانات سرویس استریم موسیقی یوتیوب موزیک نیز دسترسی پیدا کنید. بنابراین با یک تیر دو نشان می زنید!

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین سرویس های استریم موسیقی بر روی لینک کلیک کنید.

معرفی بهترین کانال های یوتیوب فارسی

در ادامه 10 مورد از بهترین کانال های یوتیوب فارسی را خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم تا بر اساس سلیقه شخصی و نوع نیاز خود، کانال های مد نظرتان را انتخاب کرده و از تماشای ویدیو های مورد علاقه خود در زمینه های مختلف لذت ببرید.

این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا در هر زمینه ای (از سرگرمی گرفته تا آموزشی) کانال یوتیوب مناسب خود را پیدا کنید.

چرا که این مطلب بهترین کانال های یوتیوب فارسی در زمینه های مختلف را گرد هم آورده است.

بنابراین اگر شما هم از افراد علاقه مند به پلتفرم یوتیوب و یا تماشای ویدیو های مختلف هستید این مطلب را از دست ندهید.

 

1- ایران توریسم (Iran Tourism)

کانال ایران توریسم یکی از بهترین کانال های یوتیوب فارسی می باشد که در زمینه معرفی مکان های گردشگری و زیبای کشور ایران فعالیت می کند.

این کانال در سال 2020 راه اندازی شده و با گذشت حدود سه سال از زمان آغاز فعالیت خود موفق گشته است تا توجه تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی را به خود جلب کند.

این کانال به طور منظم و متداوم ویدیو هایی از نقاط دیدنی مختلف در سرتاسر ایران با کیفیت فوق العاده (4K) منتشر می کند.

اکثر ویدیو های این چنل شامل تصاویر و جلوه های ساده ای مانند راه رفتن در خیابان های مختلف مثل خیابان ولیعصر و یا جاده های دیدنی مثل جاده چالوس یا امام زاده داوود می باشند.

بنابراین اگر اهل سفر و یا گردش هستید، کانال ایران توریسم یک انتخاب مطمئن و کاربردی است که به شما در یافتن نقاط دیدنی و یا جاذبه های گردشگری کشور زیبای ایران کمک خواهد کرد.

معرفی بهترین کانال های یوتیوب فارسی - ایران توریسم

2- میا پلیز (Mia Plays)

کانال یوتیوب میا پلیز یکی از بهترین کانال های یوتیوب فارسی می باشد که از محبوبیت بسیار زیادی در میان مخاطبان و کاربران فضای مجازی به خصوص قشر جوان و نوجوان برخوردار است.

این کانال در زمینه سرگرمی فعالیت می کند و ویدیو های این چنل به صورت هفتگی در رابطه با فیلم و سریال، بازی های ویدیویی، چالش های سرگرم کننده، ولاگ و … منتشر می شوند.

کیمیا روانگر ملقب به میا پلیز پیش از شروع فعالیت خود در یوتیوب موفق شده بود تا رتبه 2 کنکور سراسری هنر در سال 1390 را به خود اختصاص دهد.

میا سپس در سال 1396 فعالیت خود را در پلتفرم یوتیوب با بررسی گیم های مورد علاقه اش آغاز کرد. او پیش از ورود به یوتیوب این کار را در پلتفرم اینستاگرام انجام می داد.

میا پس از مدتی سبک خود را از گیم و بازی به ری اکت های مختلف، ولاگ های متنوع و همچنین ویدیو های دی بای دی گسترش داد.

در ابتدای فعالیت میا پلیز، مخاطبان او در برخی از ویدیو ها صدای همسر کیمیا (کوروش) را می شنیدند. به مرور زمان همسر میا نیز وارد یوتیوب و سپس وارد فضای مجازی شد که با استقبال بی نظیری از سوی مخاطبان نیز روبرو گشت.

در حال حاضر میا و کوروش یکی از محبوب ترین و معروف ترین زوج های فضای مجازی به شمار می روند که علاوه بر یوتیوب در سایر پلتفرم های دیگر مانند اینستاگرام و تلگرام نیز حضور دارند.

در پلتفرم یوتیوب دو کانال به این افراد اختصاص دارد. یکی متعلق به کیمیا روانگر تحت عنوان میا پلیز و دیگری متعلق به همسر میا (کوروش) و دوست صمیمی او (ایمان) تحت عنوان کومان می باشد.

معرفی بهترین کانال های یوتیوب فارسی - میا پلیز

3- بی پلاس پادکست (Bplus Podcast)

کانال یوتیوب بی پلاس پادکست یکی دیگر از بهترین کانال های یوتیوب فارسی می باشد که در حوزه تولید و انتشار پادکست فعالیت می کند.

شخصی به نام علی بندری دو پادکست معروف با نام های چنل بی (سال 1394) و چنل بی پلاس (سال 1397) را تاسیس کرد که با استقبال بی نظیری روبرو گشت. او یکی از اولین و موفق ترین سازنده های پادکست در ایران به شمار می رود.

برخی علت موفقیت و معروفیت او را در شیوه روایت‌ جذاب، توجه به جزئیات کوچک و بزرگ و البته انتخاب موضوعات جالب و پرطرفدار می دانند.

همچنین پادکست بی پلاس اخیرا کانال یوتیوب خود را نیز تحت عنوان بی پلاس پادکست راه اندازی کرده است که با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران یوتیوب نیز مواجه شده و در طی چند سال اخیر توجه مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.

موضوعات چنل یوتیوب بی پلاس پادکست تاریخ، فرهنگ و سلامت روان می باشد.

کانال بی پلاس به مدت یک سال و نیم است که بسیار فعال بوده و به صورت منظم و مداوم هفته ای یک ویدیوی جدید منتشر می کند.

بی پلاس پادکست در هر قسمت خلاصه کتاب های غیر داستانی و البته آموزنده را در زمینه های گوناگون با بیان های جذاب بازگو می کند.

معرفی بهترین کانال های یوتیوب فارسی - بی پلاس پادکست

4- احسان منصوری (Ehsan Mansoori)

کانال یوتیوب احسان منصوری یکی دیگر از بهترین کانال های یوتیوب فارسی است که در حوزه فیلم و سریال فعالیت می کند.

احسان منصوری متولد مرداد ماه سال ۱۳۶۸ در شهر اهواز می باشد. او بازیگر، مجری، تدوین گر، برنامه ساز و همچنین راوی سینماست.

احسان منصوری پس از فارغ ‌التحصیلی، به عنوان تدوین گر و نریتور در چند فیلم و سریال فعالیت کرد. او کار حرفه‌ ای خود را با سینما آغاز کرده و در سال ۱۳۹۳ در فیلم «محمد رسول‌ الله» به عنوان چهره‌ پرداز فعالیت داشته است.

او سپس در سال ۱۳۹۵، با ساخت و اجرای برنامه "تاپ تن آپارات" وارد عرصه تصویر شد. این برنامه به بررسی فیلم‌ های اکران شده در سینمای ایران می‌ پرداخت.

منصوری علاوه بر بازیگری، مجری و نویسنده نیز هست و در کارنامه هنری او مجری گری در برخی از برنامه ‌های تلویزیونی مانند «کافه آپارات» ، «سینمای من» و «سینما تیک» و همچنین نوشتن چندین فیلمنامه نیز مشاهده می شود.

همچنین احسان منصوری در سریال "مگه تموم عمر چند تا بهاره" ساخته سروش صحت نیز نقش‌ آفرینی کرده است.

احسان منصوری پس از مدتی یک کانال یوتیوب و همچنین یک پیج اینستاگرام نیز در حوزه فیلم و سریال راه اندازی کرد و از همان موقع به معرفی انواع فیلم و سریال های روز دنیا، ارائه لیست بهترین ها، نقد سینما و همچنین تحلیل های جذاب پرداخت.

از آن جایی که محتوای کانال احسان منصوری هم سینمای داخلی و هم سینمای خارجی را پوشش می دهد، می تواند برای تمامی سلایق مناسب و بسیار کاربردی باشد.

غیر ممکن است وارد این کانال شوید از تحلیل ها و نقد های حرفه ای و موشکافانه جناب احسان منصوری لذت نبرید. همچنین کمتر کسی هست که به پیشنهاد او فیلمی را انتخاب کند ولی آن را دوست نداشته و یا از آن ناراضی باشد.

بهترین کانال های یوتیوب فارسی - احسان منصوری

5- طبقه 16

کانال یوتیوب طبقه 16 یکی دیگر از بهترین کانال های یوتیوب فارسی می باشد که فعالیت خود را از سال 2020 آغاز کرده و تاکنون 4 سال است که در پلتفرم یوتیوب مشغول به تولید محتوا است.

چنل طبقه 16 در حال حاضر 245 ویدیو در یوتیوب دارد و موفق شده به 4 میلیون و 700 هزار بازدید کننده کلی دست پیدا کند.

همچنین این کانال علاوه بر یوتیوب در پلتفرم های دیگری مانند تلگرام، اینستاگرام و کست باکس نیز فعالیت می کند.

بنیان گذار و مجری این برنامه آقای سهیل علوی است. او در شهر تهران به دنیا آمده و حدود 30 سال سن دارد.

سهیل علوی دارای چندین مدرک دانشگاهی معتبر از جمله فارغ التحصیل رشته Digital Media Arts در دانشگاه یورک و سنکا کالج کانادا، فارغ التحصیل رشته New Media دانشگاه رایرسون تورنتو و همچنین فارغ التحصیل رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه UNB می باشد.

او همچنین در کارنامه حرفه ای خود به موفقیت های بزرگی نظیر بنیان گذار ۴ استارتاپ در امریکا، کانادا، چین و ایران، شرکت در ۲ شتاب‌ دهنده (یکی در زیر مجموعه تک استارز چین و دیگری آواتک ایران) با مجموع جذب سرمایه ۲۳ ملیون دلار، ایجاد شغل برای بیش از ۴۲۰ نفر، دارای ۲ خروج موفق در قالب فروش استارتاپ به شرکت بزرگ تر دست یافته است.

سهیل علوی در کانال یوتیوب طبقه 16 به تولید پادکست و گفتگو با افراد موفق، پر تجربه و با سابقه ای که در حیطه کاری خود موفقیت های بزرگی به دست آورده اند می پردازد. او در این پادکست ها نحوه زندگی و راه و روشی که این افراد از آن طریق به موفقیت رسیده اند را بررسی می کند.

بهترین کانال های یوتیوب فارسی - طبقه 16

6- دیپ پادکست (Deep Podcast)

کانال دیپ پادکست نیز یکی دیگر از مواردی است که در لیست بهترین کانال های یوتیوب فارسی قرار می گیرد.

این کانال یکی از پرطرفدار ترین کانال ها در زمینه تاریخ می باشد که ویدیو های خود را در قالب داستان های تاریخی مفصل و با جزئیات منتشر می‌ کند.

وارد شدن به دیپ پادکست و دیدن ویدیو های این کانال همانند وارد شدن به یک تونل زمان عظیم و گسترده می باشد چرا که برخورد این چنل با تاریخ بسیار مفصل و سرشار از جزئیات است.

این کانال گاهی به یک موضوع تاریخی در قالب چندین ویدیوی 30 تا 40 دقیقه ای می پردازد. این امر موجب می شود که هیچ سوال یا سردرگمی در رابطه با موضوع مورد نظر برای مخاطبان باقی نماند.

همچنین کانال دیپ پادکست در برخی از ویدیو های خود به معرفی و بررسی کامل شخصیت های بزرگ و تاثیرگذار تاریخ جهان می پردازد.

بنابراین اگر به تاریخ و یا شخصیت های تاریخی ایران و یا جهان علاقه مندید، به هیچ وجه ویدیو ها و پادکست های جذاب کانال دیپ پادکست را از دست ندهید.

بهترین کانال های یوتیوب فارسی - دیپ پادکست

7- مجتبی شکوری (Mojtaba Shakouri)

یکی دیگر از بهترین کانال های یوتیوب فارسی که در این لیست معرفی می شود، چنل یوتیوب مجتبی شکوری است.

مجتبی شکوری فعالیت خود را در یوتیوب از سال 2020 آغاز کرده و در حال حاضر 89 ویدیو دارد که البته با این مقدار تولید محتوا موفق شده به چیزی در حدود 6 میلیون بازدید کلی دست پیدا کند.

مجتبی شکوری در کانال یوتیوب خود به سراغ کتاب های مختلف در زمینه های گوناگون می رود و در خصوص ایده های این کتاب ها صحبت می کند.

او همچنین در این چنل پادکست های تصویری تولید می کند و در این پادکست ها به موضوعاتی که مردم در طول زندگی با آن ها دست و پنجه نرم می کنند (مانند کمال گرایی و ...) می پردازد.

مجتبی شکوری (متولد سال 1366) فارغ‌ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه شریف، فارغ‌ التحصیل دکتری رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران، معلم و یک کتاب‌ باز واقعی است. شکوری با حرف‌ هایی که از دل کتاب‌ های مختلف بیرون می‌ آیند، مردم را در درجه اول دعوت به فکر کردن و در درجه دوم تشویق به مطالعه کتاب می‌ کند.

مجتبی شکوری با برنامه کتاب باز سروش صحت به شهرت رسید و در چند سال اخیر کلیپ‌ های او در شبکه‌ های مجازی بسیار وایرال شده است.

مجتبی شکوری از راه معلمی کسب درآمد می‌کند. او همچنین ویدیو های انگیزشی تولید می‌ کند و از این راه به شهرت رسیده و درآمد کسب می‌ کند. او همچنین اخیرا پادکست خودش را نیز تولید کرده است.

مجتبی شکوری علاوه بر یوتیوب در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و کست باکس نیز فعالیت می کند.

بهترین کانال های یوتیوب فارسی - مجتبی شکوری

8- بزرگراه (Bozorgraah)

کانال بزرگراه یکی دیگر از موارد موجود در لیست بهترین کانال های یوتیوب فارسی می باشد.

این کانال توسط تیم تولید محتوای وب سایت بزرگراه تاسیس شده است. شعار اصلی این تیم جمله " با بزرگراه در مسیر پیشرفت و ارتقای شخصی قرار بگیرید." می باشد.

کانال بزرگراه در زمینه های مختلف از جمله آموزش نرم افزار های کاربردی و همینطور روش های افزایش اعتماد به نفس و بهره وری (مانند تکنیک پومودورو و یا تاثیر تقویم های دیجیتال بر روی برنامه ریزی و زمان بندی) فعالیت می کند.

بنابراین اگر شما هم به موضوعاتی که پیش تر گفته شد علاقه مندید و یا به دنبال محتوایی هستید که روش زندگی شما را تا حدودی تغییر داده و به توسعه فردی شما کمک کند، پیشنهاد می‌ کنیم حتما کانال یوتیوب بزرگراه را دنبال کنید.

بهترین کانال های یوتیوب فارسی - بزرگراه

9- اسکیل وید (Skill Vid)

کانال اسکیل وید یکی دیگر از مواردی است که در فهرست بهترین کانال های یوتیوب فارسی معرفی می شود.

این کانال هر آن چه که در خصوص تولید محتوا و همچنین انتشار محتوا در صفحات مجازی نیاز دارید را به شما عزیزان آموزش می دهد.

اگر شما هم به فکر کسب درآمد از طریق تولید محتوا در فضای مجازی هستید قطعا کانال یوتیوب اسکیل وید یک انتخاب مناسب و هوشمندانه برای شما به شمار می رود.

محتوای کامل و آموزش های کاربردی این کانال سبب شده است تا بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و همچنین در لیست بهترین کانال های یوتیوب فارسی قرار گیرد.

بهترین کانال های یوتیوب فارسی - اسکیل وید

10- شف جواد جوادی (Chef Javad Javadi)

اگر اهل جستجوی انواع دستور غذا های مختلف در فضای مجازی باشید احتمالا به نام شف جواد جوادی برخورد کرده اید.

آخرین موردی که در لیست بهترین کانال های یوتیوب فارسی به آن می پردازیم کانال شف جواد جوادی می باشد که در زمینه آشپزی و آموزش غذا فعالیت می کند.

این کانال متعلق به شخصی به نام جواد جوادی می باشد که یک آشپز ایرانی بوده و در استرالیا زندگی می کند. او در این کانال تجربیات آشپزی خود، آموزش نحوه طبخ غذای ایرانی و ایتالیایی و همچنین ترفند های آشپزی مخصوص به خود را با دیگران به اشتراک می گذارد.

آقای جوادی در ایران یک رستوران دار بوده است که پس از مهاجرت خود به استرالیا یک کانال یوتیوب تاسیس کرده و شروع به آموزش آشپزی در آن می کند.

در حال حاضر این شخص دارای 258K سابسکرایبر و بیش از 1000 ویدیو در یوتیوب است.

برخی از ویدیو ها و آموزش های آشپزی اقای جواد جوادی از میلیون ها بازدید کننده برخوردار است.

بهترین کانال های یوتیوب فارسی - شف جواد جوادی

و اما این هم معرفی 10 مورد از بهترین کانال های YouTube فارسی !

امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید مناسب ترین و بهترین کانال های یوتیوب فارسی را در زمینه های مختلف بیابید و از تماشای ویدیو های مورد علاقه خود لذت ببرید.

فراموش نکنید که برای تهیه و خرید اکانت یوتیوب پریمیوم با بهترین قیمت می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید.

تیم دیجیتال رو با بیش از پنج سال سابقه در حوزه فروش اکانت های مجازی، شما را در داشتن خریدی امن و مطمئن یاری خواهد کرد.

به علاوه تیم پشتیبانی ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما عزیزان خواهد بود.

محصولات مرتبط

دیدگاهی در مورد “معرفی 10 مورد از بهترین کانال های یوتیوب فارسی

  1. مصطفی پاشا گفت:

    ممنون این کانال های یوتیوب فارسی خیلی خوبن. کانال ویجی لند هم عالیه :)))

    1. support گفت:

      ممنون از همراهی شما مصطفی جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *