امروزه اسپاتیفای به یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین پلتفرم های پخش موسیقی تبدیل شده است.
شما با خرید اکانت اسپاتیفای می توانید در همه جای دنیا به انواع موزیک ها، آلبوم ها، پادکست ها و ... دسترسی داشته باشید. همچنین پلی لیست های مختص به خود را ساخته و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
اما گاهی پیش می آید که اکانت شما با مشکلاتی نظیر ارور 14 روزه، ارور پروکسی و لیمیت اسپاتیفای مواجه می شود. بیشتر بخوانید: خطای اتصال اسپاتیفای
در این مطلب قصد داریم لیمیت اسپاتیفای را به طور کامل توضیح داده و در جهت رفع این مشکل شما را یاری کنیم.
انواع اشتراک های اسپاتیفای
پیش از توضیح مفهوم لیمیت اسپاتیفای و برطرف کردن آن، بهتر است شما را با چندین مفهوم آشنا کنیم.
زمانی که اقدام به ساخت اکانت اسپاتیفای می کنید، می توانید متناسب با نیاز خود از انواع پلن های اشتراکی اسپاتیفای استفاده کنید. این پلن ها عبارت اند از:
پلن Individual
اکانت فردی اسپاتیفای است که در آن تنها یک کاربر می تواند به صورت تکی بر روی اشتراک خریداری شده کنترل داشته باشد.
پلن Duo
اکانت دوگانه اسپاتیفای است. این پلن تنها به ازای 2 نفر ظرفیت داشته و مناسب زوج ها و دوستان بسیار نزدیک می باشد.
پلن Student
این اکانت نیازمند ارائه مدرک تحصیلی یا کارت دانشجویی است و به محصلان این امکان را می دهد تا با صرف هزینه مناسب تری صاحب اکانت پریمیوم اسپاتیفای شوند. البته این امکان برای دانش آموزان و دانشجویان مقیم ایران امکان پذیر نیست.
پلن Family
این پلن به دو صورت Family Member و Family Owner ارایه می شود. در دسته اول شما به یک فمیلی جوین می شوید و در دسته دوم شما صاحب یک فمیلی خواهید شد و می توانید اعضای دیگر را به فمیلی جوین کنید.
برای مشاهده جزییات بیشتر درباره پلن ها، می توانید به وبسایت رسمی Spotify مراجعه کنید.
از آن جایی که لیمیت اسپاتیفای برای پلن های فمیلی اتفاق می افتد، ما نیز در این مطلب به بررسی لیمیت فمیلی اسپاتیفای می پردازیم.
لیمیت اسپاتیفای به چه معناست؟
به صورت کلی لیمیت اسپاتیفای به این معناست که از سوی خود اسپاتیفای محدودیت هایی بر روی یک حساب کاربری اعمال شود.
طبق آخرین به روزرسانی اپ اسپاتیفای شما با دریافت اشتراک فمیلی تنها دو بار در سال قادر خواهید بود اکانت فمیلی خود را تغییر دهید و اگر بیشتر از دوبار عضو اشتراک فمیلی شوید، اکانت شما لیمیت خواهد شد.
لیمیت اسپاتیفای یک امر کاملا قانونی بوده و توسط خود اسپاتیفای انجام می شود.
این کار برای این است که افراد نتوانند با نسخه های تقلبی و غیر مجاز و همینطور با صرف هزینه کمتری بابت دریافت اشتراک، اکانت تهیه کنند.
اگر اطلاعات شخصی افراد نظیر محل زندگی، ریجن و ... با هم همخوانی نداشته باشد، اسپاتیفای این حساب را غیر قانونی و کلاهبرداری تشخیص داده و فورا آن را لیمیت می کند.
بنابراین حتما باید خرید خود را به مطمئن ترین روش ممکن انجام دهید.
تیم دیجیتال رو با بیشتر از 5 سال سابقه در این زمینه شما را در جهت خریدی امن و مطمئن یاری می کند.
راه های جلوگیری از لیمیت شدن اکانت اسپاتیفای:
به هر حال پیشگیری بهتر از درمان است.
ما در اینجا به شما چند راه حل مطمئن برای اینکه از لیمیت شدن حسابتان جلوگیری کنید معرفی می کنیم:
1- مطمئن شوید اکانت خود را از جای قابل اطمینان و کاملا قانونی تهیه می کنید.
2- اشتراک بلند مدت تهیه کنید. با این کار احتمال لیمیت شدن اکانت خود را کاهش می دهید.
3- هرگز اقدام به خرید حساب هک شده یا کرکی نکنید.
4- همواره سعی کنید اشتراک خود را پیش از اینکه به پایان برسد تمدید کنید.
چگونه لیمیت اسپاتیفای را از بین ببریم؟
اگر به هر دلیلی اکانت پریمیوم شما لیمیت شد باز هم جای نگرانی نیست. برای حل این مشکل ما دو راه حل را به شما پیشنهاد می کنیم:
1- ساخت اکانت جدید
شما می توانید در صورت لیمیت شدن اکانت خود، اکانت جدید بسازید. و اما اگر نگران از دست رفتن پلی لیست های محبوبتان که مدت ها برای جمع آوری آن ها زمان گذاشته اید هستید، خبر خوب این است که شما می توانید به راحتی تمامی آهنگ ها و پلی لیست های خود را به اکانت جدید منتقل کنید.
بیشتر بخوانید: آموزش انتقال پلی لیست اسپاتیفای
2- اشتراک Individual تهیه کنید.
این راه برای شما هزینه بیشتری به همراه خواهد داشت. بنابراین پیشنهاد ما به شما راه اول می باشد.
هر دو روش توسط تیم پشتیبانی دیجیتال رو قابل انجام می باشد.
در صورت بروز لیمیت اسپاتیفای یا هرگونه مشکل در اکانت خود، می توانید به تیم پشتیبانی ما مراجعه کنید.
سایت دیجیتال رو همواره در خدمت شما خواهد بود.
ساخت اکانت اسپاتیفای و خودتون انجام میدید؟
وقت بخیر. بله ساخت اکانت اسپاتیفای رایگان توسط ما انجام میشه
من اکانتم لیمیت شده میتونید کمکم کنید لطفا
بله لطفا با ساپورت تلگرام در تماس باشید